09.08.11

10 day challenge - Day 3

Eight ways to win your heart.


რაც უცებ მომაფიქრდა, ჩამოვწერე.
ანუ, გულის მოგება კონკრეტულ შემთხვევებში სხვა მეთოდებითაც შეიძლება, მაგრამ ამ რვაზე შევჩერდი:
  1. ესე იგი, თუ გინდათ იყოთ ჩემი დღის გმირი, წამომყევით კონცერტზე. :D როგორც წესი, მარტო დავდივარ. მაინც ვიმხობ თავზე ყველაფერს, მაგრამ ვთვლი, რომ მინიმუმ ერთი ადამიანი არ მაწყენდა.
  2. ნაყინი: შედეგი გარანტირებულია- მუდმივად ჩემს გულში დარჩებით (სანამ ნაყინს ვჭამ, იასნა) :D
  3. შოკოლადი: შედეგი ძალიან გარანტირებულია. :D
  4. გამოიწერეთ/დაალაიქეთ ჩემი ბლოგი (ეს, ან სულაც ორივე :D). ჭეშმარიტად გველური მეთოდია ჩემი გულის მოსაგებად. ანუ, აუცილებლად მესიამოვნება. პოტენციური მზაკვრული განზრახვები შეუმჩნეველი მრჩება ცოტა ხნით მაინც :D
  5. თუ თქვენ გიყვართ "Fight Club", როგორც წიგნი, ასევე ფილმი- you are in my "Club of Awesomes"! შეიძლება მეტანიებს ჰქონდეს ჩემი მხრიდან ადგილი...
  6. იყავით ბუნებრივები და არ ისწერვოთ.
  7. თუ თქვენ გმირულად გაუძლებთ ჩემს წუწუნს და ჯერ კიდევ გექნებათ ჩემი გულის მოგების სურვილი (რაც ფრიად წარმოუდგენელია), თქვენ აბსოლუტურად, უპირობოდ და ხანგრძლივი დროით ხდებით მთელი ჩემი გულის მფლობელი :D (ეს ყველა განსაზღვრება ჩემს ლექსიკონში ფარდობითი ცნებებია. ანუ, მთლად ბევრს ნუ ელოდებით :D)
  8. ბოლო პუნქტი ყველაზე ვრცელდება, მგონი: თუ ადამიანს აქვს იუმორის გრძნობა და უნარი გამაცინოს (ცოტაც მყოფნის ჩაბჟირებამდე), ის აუცილებლად მესიმპატიურება და ასეთ შემთხვევაში გულის მოგებამდე 2 ნაბიჯია.
პ.ს. პუნქტები ზოგად ხასიათს ატარებს. ანუ, "how to get me to date you"-ტუტორიალი არაა.

პირველი დღის პოსტი.
მეორე დღისპოსტი.

იხილეთ იდეა.

4 Kommentare:

  1. მე-4 პუნქტს არ ვაკმაყოფილებ. სამაგიეროდ სულ ვკითხულობ და ვტოვებ კომენტარებს. ვა! :D

    AntwortenLöschen
  2. @ Kate, შენ დამსახურებული მიმდევარი ხარ, რას ამბობ.

    ბევრს ეზარება ხოლმე კომენტარის დატოვება.

    @ Sophie, ;)

    AntwortenLöschen
  3. :D :D :D :D :D :D
    არა მხოლოდ მიმდევარი და არა მხოლოდ კომენტარები, კომენტარებზე კომენტარებიც :DDD

    AntwortenLöschen

თვით Blogspot-ის რეიტინგი

  © Chaotic Reality

Design by Emporium Digital via Blogspot templates