24.08.09

To Do List

წახალისების ახალი მეთოდი მოვიფიქრე.

ასე ჟღერს:
-ქრისტი, თუ იმეცადინებ და გამოცდებს ჩააბარებ:
    1. გიყიდი ახალ Apple-ს

    2. 3-4 დღით გაგიშვებ ამსტერდამში


გასაოცარია და ჭრის :D

ამ მეთოდის მოფიქრებისას ჩამომიყალიბდა To Do List, რომელიც მინდა განვახორციელო ახლო მომავალში. მაშ, ასე:

-> მექნება ახალი ვარცხნილობა. გვაქვს 6 ვარიანტი:
    1. გრძელი და სწორი

    2. მოკლე და სწორი

    3. გრძელი და ხვეული

    4. მოკლე და ხვეული

    5. ცალ მხარეს აპარსული და მეორე მხარეს მოკლედ

    6. გადაპარსული



-> გავიკეთებ Tatoo-ს
    1. მწვანე კუ ფეხზე

    2. თეთრი ბაჭია მუცელზე, თავისი ნავაროტკებით. 2 წლიანი ოღონდ.



-> ვისწავლი ცურვას.

-> შევაკეთებინებ ველოსიპედს და ვისწავლი უკეთ ტარებას.

-> ჩამოვალ ახალ წელს და მოვიშორებ ამ საზიზღარ შრამს. ალბათ, სულ სახლში წოლა მომიწევს, მაგრამ It's OK. ვისაც ენდომება, მნახავს :boli:

-> "ვიგოდნიცა"-ს ჩემს თავში დავარწმუნებ, რომ, იმჰო, მართალია და არ უნდა დაკარგო შენი ძვირფასი დრო უშედეგოდ, შენთვის არაფრის მომცემ გარემოებებზე. Shit Happens-ის სერიიდან რომ ავიღოთ,
Capitalism feat. Chaoticism: WTF, this shit won't be mine?
Well then, I don't need this shit. Next shit, please :D

-> "ოპტიმისტ"-ს ჩემს თავში ვეტყვი, რომ ყველაფერი კარგად იქნება არა, ისა კიდე :D უფრო სწორად,

-> "რეალისტი" ჩემს თავში ეტყვის: რა იქნება, ბიძაჩემო?! ყველაფერი კარგად არის!

-> "პესიმისტ"-ს ჩემს თავში ვეტყვი, რომ არ მაქვს მაგისი წუწუნის თავი ცოტა ხნით და დასტოვოს!

-> GF-ს ჩემს თავში ავუხსნი, რომ მაგარი უნიჭოა და არ ღირს რა... წავიდეს, "მე" შეიცვალოს, თორემ უკლებლივ ყველა დაიმასქნილი ამას უნდა გადაეყაროს :D აგვაოხრა :D

-> Single-ს ჩემს თავში ვეტყვი: ნახე, ისედაც ამდენი ვართ, კიდევ მიშენება გვინდა ახლა ჩვენ? აარ გვინდა. + GF ვიღაც ცენზურას აიკიდებს მაინც.

-> "მეგობარ"-ს ჩემს თავში ჩავატარებინებ მორიგ გადაფასებას, თორემ ბევრია რა: 7-8, ძალიან ბევრია :D

-> "კომპლექსებიან"-ს ჩემს თავში შემოვულაწუნებ ერთი-ორს, რომ მიხვდეს: ხანდახან რაღაცეები სხვების ბრალიცაა. :yes:

-> "თბილს და ტკბილს" მოვთხოვ, ცოტა ხანი დაისვენოს. ახლა აქეთ მეფერონ. ვოტ! :D

-> დავიქირავებ თვითშეფასებას.

-> "მე"-ს ჩემს თავში ვეტყვი, რომ კი, ბევრი უაზრო ახირება აქვს, ბევრი სისულელე ჩაუდენია და ბევრსაც ჩაიდენს, ბევრი დაუკარგავს და დაკარგავს, ბევრიც უპოვნია და იპოვნის, ბევრი და უამრავი კომპლექსი და სახეაფრცქვნილი თვითშეფასება აქვს, ბევრია, ვინც ვერ იტანს და ძალიან ცოტა, ვისაც უყვარს, მაგრამ იმჰო, დედამიწაზე მაინც ყველას მირჩევნია.

ჰოდა, გაიღიმოს. იმიტომ, რომ მე ვყავარ.... :)


love you, Babe

:2kiss:

12 Kommentare:

  1. მშვენიერი იდეებია^^

    ვაიმე ტატუ მეც მინდაა :(
    :არასრულწლოვანისმაილი:

    AntwortenLöschen
  2. კარგი ნუსხაა :)) წარმატებები!
    ჩემ თავთან დაკავშირებული გეგმების შესრულების ვადებზე რომ უნდა ვიფიქრო, ის გამახსენა :)

    AntwortenLöschen
  3. კარგია, ასე განაგრძე:]]მთავარია შეასრულო , რაც ჩამოწერე :პ ალბათ ძალიან უნდა შევიყვაროთ საკუთარი თავები :] მეც ვმუშაობ ამ პროგრამაზე :ბოლი:

    AntwortenLöschen
  4. au au. swavlaze apples da amsterdams ro michalichebdnen.....
    aiaiaaiaiai...
    ramagari iqneboda.

    ise, es blogi amdeni xania rato ar myavs blogrolshi azrze ar var. bukmarkebidan vitanjebi xolme :D

    AntwortenLöschen
  5. ძალიანაც მომწონს შენი წახალისების მეთოდები!
    მე ვერ ვახალისებ მასე, რაც არ უდნა შევპირდე ცემ თავს მაინც ვერ ვიყიდი იმიტომ რომ არ ვმუშაობ.

    იცოდე იმეცადინე!

    AntwortenLöschen
  6. @ anuk & tomushka,

    აი, 29 ოქტომბერს დავბლოგავ, როგორ გაჭრის მეთოდი :D

    AntwortenLöschen
  7. @ ბაბისა,

    ხო რა...

    მე კი ვარ ზომიერად ეგოცენტრული, მაგრამ თურმე არ ყოფილა საკმარისი.

    :D

    AntwortenLöschen
  8. ეგ ყველაფერი კარგია,ძალიან მომწონს ხოლემ ასეტი 2 დუ ლისტები,მაგრამ იქნებ ისიც დაწერო როგორ აიძლებ თავს შეასრულო ეს ყველაფერი? ცხრამილიონჯერ დამიწერია და არცერთხელ ამისრულებია, ცხრამილიონი კარგი მოტივაციაც მქონდა, წტფ ვიზ მი ;/ :))

    AntwortenLöschen
  9. @ Sal,
    აუფ, მეც მაგრად მიჭირდა. ვწერდი ამ ცხრილებს და ნახუი, ვინ ასრულებდა :D
    მერე მივხვდი, უტოპიურ რამეეს ვწერდი.
    რეალური მიზნები უნდა დაისახო.
    ეს გამოცდები იმდენად მნიშვნელოვანია, რომ რომ ვერ ჩავაბარო, ძალიან ცუდი ამბები მოხდება. კი მაქვს მეორედ გასვლის უფლება, მაგრამ იმჰო, არ ვუყიდი თავს ახალ ლეპტოპს, თუ ვერ ჩავაბარე.

    ვოტ :D
    აბსტრაქტულ სიას რაც ეხება, მანდ უფრო მიჭირს შესრულება.


    + ჩემს გარდა კიდევ სხვები ჩაერთნენ წახალისებაში. დღეს ერთმა დღიური მეცადინეობის ჯილდოდ რაღაც კარგი პროგი მომცა :D და იმჰო, ვიჯექი და ვმეცადინეობდი :D დაჟე, ხომ შემეძლო, მომეტყუებინა, რომ აი, ვიმეცადინე, მაგრამ არა (მეზიზღება ისედაც ტყულები ურთიერთობებში), ვიგმირე ფრიად :D

    AntwortenLöschen
  10. au kaia mase ro vkervde chem tavs dajeki da imecadinetko :d:d:d:d magari ra ais ici atas ragacas vgegmav da mere ertsac ar vasruleb; rogorc ki scavlas movrchebi an gamocdebs zilis mets ar vaketeb arafers :d:D

    AntwortenLöschen
  11. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen
  12. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen

თვით Blogspot-ის რეიტინგი

  © Chaotic Reality

Design by Emporium Digital via Blogspot templates